Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji in pogoji (SP) Tehla SE
za spletno trgovino https://www.tehla-se.si/
(Veljajo od 01.06.2023)
1. PODROČJE UPORABE
1.1. Sedanji splošni pogoji in pogoji Tehla SE d.o.o.
Podjetje za proizvodnjo in trgovino (v nadaljevanju »prodajalec«) veljajo za vse pogodbe, ki jih stranka sklene s prodajalcem glede na izdelke, predstavljene v spletni trgovini prodajalca, prek prodaje na daljavo. Vključevanje nasprotujočih se ali dopolnilnih pogojev stranke je nasprotovano. Brez izjeme veljajo le, če jih je prodajalec v posameznih primerih izrecno pisno priznal.
1.2. Dogovori, ki odstopajo od teh splošnih pogojev in pogojev pred sklenitvijo pogodbe, in spremembe ali dopolnitve posameznih določb, kot tudi stranske pogodbe ali posebni dogovori po sklenitvi pogodbe, morajo biti v pisni obliki, da bi veljali in veljajo le za posamezen poslovni primer. To velja tudi za morebitno preklicanje te klavzule.
1.3. Stranke v skladu s točko 1.1. so potrošniki v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Potrošnik je torej vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za namen, ki ga ni mogoče pripisati njeni komercialni niti samostojni poklicni dejavnosti ali služi ustvarjanju pogojev za to pred začetkom poslovanja njene družbe (ustanovitveni posli). Pravne osebe zasebnega prava, ki ne opravljajo samostojne gospodarske dejavnosti, so prav tako zajete v konceptu potrošnika.
2. POGODBENA STRANKA
Kupoprodajna pogodba se sklene s Tehla SE d.o.o., Kidričeva cesta 75, 4220 Škofja Loka
3. IZDELKI, PONUDBA IN SKLENITEV POGODBE, NAJMANJŠA VREDNOST NAROČILA
3.1. Prodajalec ima široko paleto izdelkov za predelavo mleka in mesa ter potrebe kmetije in pašnika.
3.2. Prodajalec opozarja, da se slike izdelkov, prikazane v katalogih ali spletni trgovini, lahko razlikujejo od dejanske predstavitve izdelkov (simbolične slike).
3.3. Najmanjša vrednost naročila je 0,00 € (vključno z davkom) vrednosti blaga.
3.4 Sklenitev pogodbe
Predstavitve izdelkov, vsebovane v spletni trgovini prodajalca, ne predstavljajo pravno zavezujoče ponudbe za sklenitev pogodbe s strani prodajalca, ampak so zgolj nezavezujoče povabilo kupcu, da poda pravno zavezujočo ponudbo za nakup. Prodajalec bo takoj elektronsko potrdil prejem naročila kupca. To ne pomeni sprejetja ponudbe za nakup s strani kupca.
Prodajalec sprejme naročilo tako, da pošlje potrdilo o naročilu po elektronski pošti v petih delovnih dneh od prejema naročila. Po tem roku kupcu ni več treba izpolnjevati njegove ponudbe za nakup.
Če prodajalec ne more izvesti naročila, ker naročene blago ni na voljo ali če ne sprejme ponudbe kupca, mora o tem takoj obvestiti kupca, najkasneje v petih delovnih dneh od prejema naročila, po elektronski pošti. Prodajalec ima pravico zavrniti sprejetje naročila - tudi glede posameznih izdelkov, ki niso med seboj povezani.
3.5. postopek naročanja
3.5.1. Kupčeva ponudba za nakup v zvezi z izdelki, ki jih ponuja prodajalec v spletni trgovini, lahko predloži preko spletnega obrazca za naročilo, vgrajenega v spletno trgovino. Kupcu je na voljo možnost ustvarjanja računa v spletni trgovini z vnosom osebnih podatkov (ime, naslov, e-naslov) in gesla po lastni izbiri. V tem primeru se vneseni osebni podatki kupca shranijo le z namenom lažjega in hitrejšega obdelovanja bodočih naročil in jih lahko kupec kadarkoli pokliče z vnosom e-naslova in izbranega gesla. Poleg tega ima kupec možnost nakupovanja kot gost in za vsako naročilo posebej vnese svoje podatke. V tem primeru se podatki kupca ne shranijo za prihodnja naročila, zato je treba podatke vnesti znova za vsako dodatno naročilo.
3.5.2. Z klikom na kategorijo izdelkov se kupec preusmeri na prikaz posameznih izdelkov, ki so dodeljeni posamezni kategoriji. Izdelek izbere tako, da klikne na gumb "Dodaj v košarico" za želeni izdelek. Kupcu je nato na voljo nadaljevanje nakupa z gumbom "Nadaljuj z nakupom" ali z gumbom "Nakup" s postopkom naročanja. Kupec lahko svojo izbiro izdelkov kadarkoli pred pošiljanjem naročila pokliče s klikom na simbol za nakupovalno košarico v zgornjem desnem kotu strani z naročili in izbriše vse ali nekaj izbranih izdelkov ali spremeni njihovo število (uredi nakupovalno košarico).
Po registraciji ali prijavi že registriranega kupca ali vnosu podatkov za izstavitev računa in dostavo s strani gosta, izbiri želenih načinov plačila in izjavi o sprejemanju teh Splošnih pogojev, kupec prispe do pregleda naročila. Kupec lahko tukaj spet spremeni število izdelkov ali odstrani posamezne izbrane izdelke iz nakupovalne košarice. V zadnjem koraku postopka naročanja kupec poda pravno zavezujočo ponudbo za sklenitev pogodbe v zvezi z blagom v nakupovalni košarici s klikom na gumb "Naroči z obveznostjo plačila". Takoj, ko je postopek naročanja zaključen, bo kupec o tem obveščen z informacijskim oknom. To ne pomeni sprejetja ponudbe kupca s strani prodajalca.
3.6. Podatki o naročilu in računu se shranijo pri prodajalcu in jih lahko stranka za določeno obdobje (vendar najmanj 6 mesecev) dostopa preko geslom zaščitenega računa stranke, če je pred pošiljanjem svojega naročila ustvaril uporabniški račun.
3.7. Obdelava naročil in stiki potekajo večinoma po elektronski pošti in avtomatizirani obdelavi naročil. Stranka mora zagotoviti, da je elektronski naslov, ki ga je navedla za obdelavo naročila, pravilen, tako da lahko elektronska sporočila, ki jih pošlje prodajalec, prejme na tem naslovu. Zlasti pri uporabi SPAM filtrov mora stranka zagotoviti, da lahko elektronska sporočila, ki jih pošlje prodajalec, prispejo.
3.8. Sklenitev pogodbe o dostavi blaga na daljavo brez sodelovanja spletnega trgovca
3.8.1. Stranka lahko tudi pravno zavezujočo ponudbo predloži pisno po elektronski pošti, faksu ali pismu ali po telefonu.
3.8.2. Prodajalec sprejme naročilo z odposlano potrditvijo naročila v petih delovnih dneh po prejemu naročila. Po poteku tega obdobja stranka ni več vezana na svojo ponudbo za nakup.
Če prodajalec ne more izvesti naročila, ker naročenega blaga ni na voljo ali če ne sprejme ponudbe stranke, o tem takoj obvesti stranko, najpozneje v petih delovnih dneh po prejemu naročila. Prodajalec ima pravico zavrniti sprejem naročila - tudi glede posameznih izdelkov, ki ne sodijo skupaj.
3.8.3. Stranka mora zagotoviti, da je katerikoli e-poštni naslov, ki ga je navedla za obdelavo naročila, pravilen, tako da lahko elektronska sporočila, ki jih pošlje prodajalec, prejme na tem naslovu. Zlasti pri uporabi SPAM filtrov mora stranka zagotoviti, da lahko elektronska sporočila, ki jih pošlje prodajalec, prispejo.
4. CENE IN POGOJI PLAČILA
4.1. Prodajne cene, navedene v spletni trgovini, vključujejo vse sestavine cene, vključno z avstrijskim zakonskim DDV-jem, ne vključujejo pa pavšalnih stroškov dostave, ki so navedeni pod menijsko točko "Pogoji dostave in plačila". Za izstavljanje računa so odločilne cene, ki veljajo ob času naročila.
4.2. Prodajalec sprejema naslednje načine plačila:
PayPal
Plačilo s kreditno kartico prek Visa ali MasterCard
predplačilo
4.3. Z izjemo načina plačila "plačilo ob dostavi" in razen če ni pisno dogovorjeno drugače, je plačilo zapadlo takoj po sklenitvi pogodbe in mora biti nakazano na račun prodajalca. V tem primeru se blago odpošlje šele po prejemu plačila. Pri plačilu z "gotovino ob dostavi" je treba ob dostavi blaga plačati nakupno ceno, vključno s provizijo za plačilo ob dostavi.
4.4. V primeru zamude s plačilom se zaračunavajo zamudne obresti po stopnji 5% letno in obresti po zakonski stopnji, ne glede na to, kdo je kriv za zamudo pri plačilu. Poleg tega je v primeru zamude s plačilom kupec dolžan nadomestiti prodajalcu morebitno nadaljnjo dejansko škodo, zlasti škodo, ki je nastala zaradi dejstva, da so na morebitnih kreditnih računih prodajalca zaradi neplačila obresti višje, kot tudi vse stroške, ki jih je prodajalec imel pri povračilu stroškov, potrebnih za ustrezno izterjavo terjatev, kot so odvetniške pristojbine in stroški agencij za izterjavo dolgov.
4.5. Kupec ima pravico do zmanjšanja svojega lastnega zahtevka proti prodajalcu le, če je prodajalec insolventen ali če je zahtevek kupca pravno povezan z njihovo obveznostjo ali če je zahtevek kupca nesporen, pravno ustanovljen ali priznan s strani prodajalca.
4.6. Kupec lahko uveljavlja pravico do zadržanja le v tolikšni meri, kot se nanaša na zahtevke iz istega pogodbenega razmerja.
4.7. Plačilo mora biti opravljeno v evrih.
5. POGOJI DOSTAVE IN POŠILJANJA, NEUSPEH PRI SPREJEMU, PRENOS TVEGANJA
5.1. Blago se pošlje po pošti na naslov za dostavo, ki ga je navedel kupec, razen če ni dogovorjeno drugače. Pri obdelavi naročil na spletu je odločilen naslov za dostavo, ki ga je kupec shranil v obdelavi naročila.
5.2. Če dostava kupcu ni mogoča, pooblaščeno prevozno podjetje vrne blago prodajalcu, pri čemer kupec krije stroške neuspešne dostave in zbiranja ter razumno skladiščenje. To ne velja, če kupec ni odgovoren za neuspešen poskus dostave.
5.3. Če kupec ne sprejme blaga, ima prodajalec po določitvi razumnega roka pravico odstopiti od pogodbe in blago uporabiti drugje ali ga prenesti na izpolnitev. Če je za zamudo pri sprejemu odgovoren kupec, mora nadomestiti škodo, ki jo je povzročila zamuda. Če prodajalec odstopi od pogodbe, se že prenesena kupnina, zmanjšana za prevozne stroške in morebitna nadomestila, na katera je prodajalec upravičen, vrne.
5.4. Blago se pošlje na tveganje prodajalca, torej tveganje za izgubo ali poškodbo blaga preide na kupca takoj, ko se blago dostavi kupcu ali tretji osebi, ki jo je določil kupec in je drugačna od prevoznika.
6. POGOJI LASTNINSKE PRAVICE
6.1. Dobavljeno blago ostane last prodajalca do popolnega plačila. Kupec nosi celotno tveganje za rezervirano blago, zlasti tveganje uničenja, izgube ali poslabšanja.
6.2. Kupecu je prepovedano zastavljati ali dodeljevati rezervirano blago kot zavarovanje.
6.3. Kupec mora prodajalca takoj obvestiti o morebitni zasegi ali drugem posegu v prodajalčeve pravice s strani tretjih oseb in mu posredovati vse potrebne informacije za uveljavljanje pravice lastništva. V tem primeru se blago na zahtevo prodajalca shrani za zaščito pred nadaljnjimi zasegi na mestu, ki ga določi prodajalec.
6.4. Strinjamo se, da uveljavljanje pravice zadržanja lastninske pravice ne pomeni odstopa od pogodbe, razen če prodajalec izrecno izjavi svoj odstop od pogodbe.
6.5. Če prodajalec uveljavi svojo pravico zadržanja lastninske pravice in vzame blago nazaj, se blago, ki je bilo vzeto nazaj zaradi zadržanja lastninske pravice, upošteva ob upoštevanju zmanjšanja cene, ki je primerno obdobju skladiščenja in obrabi. Blago se vrne prodajalcu na stroške in tveganje kupca.
7. ODGOVORNOST ZA NAPAKE
7.1. Če je kupljeni izdelek ob predaji napak, veljajo zakonske določbe. Rok zastaranja za zahtevke za garancijo je dve leti od dostave blaga kupcu. Če je prodajalec kriv za napako, lahko kupec v skladu s § 933a ABGB zahteva odškodnino v treh letih od zavedanja o škodi in osebi, ki je povzročila škodo, namesto uveljavljanja zahtevkov za garancijo.
7.2. Če blago ob predaji ni prisotno, je garancija za napake, ki jih je povzročil kupec, izključena. To je še posebej primer v primeru nepravilnega ravnanja ali skladiščenja, napačnega delovanja in nepooblaščenih poskusov popravila.
7.3. Kupca prosimo, da takoj reklamira dostavljeno blago z očitno transportno škodo pri dostavni službi in o tem obvesti prodajalca ali v primeru ne očitne transportne škode takoj po odkritju napake obvesti prodajalca, da se lahko škoda zahteva od zavarovalnice. Kupec je prav tako pozvan, da transportno škodo dokumentira s slikami in prodajalcu omogoči dostop do slik škode. Če kupec ne izpolni teh obveznosti, to nima nobenega vpliva na njegove zahtevke zaradi pomanjkljive storitve.
7.4. Če je bila dodatna izvedba izvedena z načinom zamenjave dostave, je kupec dolžan v 14 dneh na stroške prodajalca vrniti prvotno dostavljeno blago. Napako blaga je treba vrniti v skladu z zakonskimi določbami.
7.5. Pritožbe na podlagi garancijskih zahtevkov se lahko uveljavljajo na naslednjem naslovu:
Tehla SE d.o.o.
Podjetje za proizvodnjo in trgovino
Sedež podjetja:
Kidričeva cesta 75
4220 Škofja Loka
Mobil: +386 (0)40 675366
Mail: shop@tehla-se.si
8. ODGOVORNOST ZA ŠKODO
Veljajo zakonske določbe za odškodnino v skladu s §§ 1295 ff ABGB.
9. ZASEBNOST
Uporaba osebnih podatkov v spletni trgovini poteka v skladu z izjavo o varstvu podatkov, ki jo je prodajalec posebej objavil na spletni strani.
10. VELJAVNO PRAVO, PRAVNA JURISDIKCIJA, JEZIK POGODBE
10.1. Za vse spore med prodajalcem in kupcem iz pogodbenega razmerja, vključno s spori o nastanku in/ali veljavnosti pogodbe, se uporablja avstrijsko pravo, izključujejo se Konvencija ZN o pogodbah za mednarodno prodajo blaga in referenčne norme mednarodnega zasebnega prava.
Za potrošnike ta izbira prava velja samo toliko, kolikor zaščita, ki je dana, ni odvzeta z obveznimi določbami zakona države, v kateri ima potrošnik običajno prebivališče.
10.2. Za pravne spore je pristojno sodišče, v katerem je okrožje prebivališča, običajnega prebivališča ali mesta zaposlitve kupca.
10.3. Jezik pogodbe je izključno nemški.
11. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
11.1. V primeru pogodbenih nesoglasij prodajalec sprejema spletnega ombudsmana in združenje Österreichisches E-Commerce-Gütezeichen kot izvensodno arbitražno telo, ne da bi odpovedal običajnemu pravnemu postopku.
Internet Ombudsman
Margaretenstrasse 70/2/10
A-1050 Vienna
www.ombudsmann.at
Pod naslednjimi pogoji se lahko spletnega ombudsmana kontaktira za izvensodno reševanje sporov v primeru konkretnih pritožb na podjetje:
Pritožba temelji na plačani pogodbi, sklenjeni preko interneta ali se pritožba sicer nanaša na vprašanja e-poslovanja ali internetnega prava ali varstva podatkov, avtorskih pravic ali blagovne znamke (mora biti na voljo jasna, konkretna povezava z uporabo interneta).
Pritožnik je potrošnik in prebiva v Avstriji.
Tožena oseba (prodajalec) ima sedež v državi članici EU.
Pravni postopek ni v teku.
Že je bil poskus, da se oseba, ki je povzročila pritožbo, kontaktira in problem reši, a ni bil uspešen.
Pritožnik uveljavlja določene pravne zahtevke proti toženi strani ali zanika pravne zahtevke, ki jih uveljavlja tožena stranka.
Podrobnosti o ravnanju s pritožbami in reševanju spora so na spletni strani Internetnega ombudsmana, www.ombudsmann.at/schlichtung.php.
11.2. Evropska komisija zagotavlja platformo za spletno reševanje sporov (OS) na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Potrošniki imajo možnost, da to platformo uporabijo za reševanje svojih sporov.
12. RAZNO
Če so posamezne določbe teh Splošnih pogojev poslovanja pravno neučinkovite, neveljavne in/ali nične ali postanejo takšne v času njihove veljavnosti, to ne vpliva na pravno učinkovitost in veljavnost preostalih določb. To ne velja, če neveljavna določba ureja eno od glavnih obveznosti izvedbe. Namesto neveljavnih ali manjkajočih določb se uporabljajo ustrezne zakonske določbe. Iz dejstva, da prodajalec ne uveljavlja posameznih ali vseh pravic, ki mu pripadajo, ni mogoče izpeljati odpovedi teh pravic.